בואו לבקר אותנו בפייסבוק 28/06/2012


עדכון כרטיסי מועדון / אשראי


לאחרונה העלנו לאתר גרסה התומכת בסוגי הכרטיסים השונים בהם רובכם משתמשים. כרטיסים כגון מועדון YOU, מועדון שופרסל, רמי לוי, עדן טבע ואחרים. אנחנו ממליצים לכם להיכנס לאתר ולעדכן באיזור האישי שלכם את הכרטיסים שברשותכם. לאחר העדכון, נוכל להתחשב בנתון זה בעת חישוב הסל המומלץ האישי שלכם כך שיתחשב במבצעים השונים ובזכאות שלכם למחיר המבצע.

העדכון מתבצע בדף הפרטים האישיים.

עדכון כרטיסים



סימון הגבלות


הוספנו סימונים, ליד מחירים במבצע, אשר מותנים בכרטיס מועדון או כרטיס אשראי של הרשת, כבר ברמת רשימת המחירים בדף המוצר כדי שתדעו אם המחיר מותנה בכרטיס מועדון או כרטיס אשראי. בתמונה למטה רואים, בפינה העליונה הימנית של לוגו הרשת, עבור כל מחיר, סימון של המועדון הנדרש לזכאות להנחה.

סימון כרטיסים



הנחות ברמת הסניף


בחלק מהחנויות / סניפים ברחבי הארץ נהוג לתת הנחה גורפת של 10% (למשל) מערך הקניה בימים מסויימים. הוספנו תמיכה בבהנחות הללו ונשמח אם תעדכנו אותנו לגבי הנחות כאלו בסניפים שבהם אתם קונים. באופן הזה נוכל לתת לכם הצעות מדוייקות יותר עבור סל הקניות המומלץ באיזור שלכם.


אין לכם טלפון חכם? אפשר גם בלי!


את כל מה שאפשר לעשות באפליקציות הסלולריות אפשר לעשות גם באתר האינטרנט של פרייסז ואפילו יותר. למי שיש צורך ברשימת מוצרים מודפסת, הוספנו כפתור הדפסה מימין לרשימה. תוכלו להדפיס את הרשימה שלכם בצורה מסודרת, עם תמונות המוצרים, הכמויות, טווחי המחירים, שמות היצרנים והכל מסודר לפי קטגוריות כדי שכשאתם בסופר, תצטרכו להסתובב כמה שפחות ועם כמה שיותר נתונים שיעזרו לכם לקבל החלטות נכונות ולהוזיל עלויות. נשמח לקבל מכם תמונות שלכם בסופר עם רשימת הקניות שלנו.

רשימת קניות מודפסת של פרייסז
loading

רגע מחשבים...

ברגעים אלה אנחנו בודקים עבורך היכן נמצא הסל הזול באזור שלך. משך הבדיקה תלוי ברדיוס שהגדרת, בכמות החנויות באזור שלך ומספר המוצרים בסל שלך.